sobota 23. srpna 2014

Mint & Burgundy

Po dlouhé době zase vytáhnu Urban decay a její krásně velké třpytky, které se mi málokdy podaří vyfotit. Taky jsem chtěla vyzkoušet řasenku od NYC, která mě nakonec příjemně překvapila a asi zkusím více řasenek s takovým tipem kartáčku :)




Použila jsem:
Catrice Camouflage cream - 010 Ivory [ Rossmann 75,- ] - jako podklad místo báze
Urban decay mono eyeshadow - minx ( 1,5g ) [ http://www.galaxieprani.cz/ ]
Avon LUXE eyeshadow - glamorous roses ( 9g ) [ katalog Avon 199,- ]
Flormar Metallic eyeshadow - A001 ( 4g ) [ Flormar 49,- ]
Avon Color trend kajalstick - Black Attract [ katalog Avon 49,- ]
NYC City Curls - 846 carbon ( 8ml ) [ Rossmann ]

Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.









Žádné komentáře:

Okomentovat