pondělí 15. září 2014

Nákupy za SRPEN 2014

Zase je září a většina lidí jde do školy. Bohužel i já musela -_- . Jelikož jsem na intru a v naší škole se hned začíná učit a psát písemky, nebyl vůbec žádný čas. Do toho všeho ještě stěhování a 14 dní bez počítače nebo přístupu k internetu mi znemožnilo psaní čehokoliv na blog. Tento měsíc snad všechno doženu i přes hromadu učení :-D


Tak jo něco co nemá s kosmetikou moc co společného, ale já ji vyhlížela v obchodě hodně dlouho a prostě jsem si ji musela vzít, protože byla fakt zajímavá :-D
Ken Mc Cluren - Neviditelný nepřítel ( z 229,- na 149,- ) a já ji koupila za 50,- Penny


Krém na ruce, který jsem vyměnila s Karol, protože miluju krémy Avon Care :3



Po dlouhé době jsem si koupila náramek a nosím ho každý den :-D
Avon Eco Hero náramek [ katalog Avon 150,- ]


Nutně jsem potřebovala nějaký krém na akné a tenhle mě celkem zaujal. Víc o něm mluvit nebudu - bude recenze ;-)
Garnier Pure Activ - péče proti akné [ Rossmann 99,- ]


Konečně! Konečně ho mám! :-D Už asi dva roky na něj čumím v obchodě a nikdy jsem si ho nevzala. Teď byl ve výprodejovém stojánku a já musela! :3
Gabriella Salvete - ENAMEL with hardener - 112 [ Rossmann 40,- ]




Něco na nehtovou kůžičku jsem už dlouho něco potřebovala a tohle se mi hodilo :-)
Avon nail experts - komplex na nehtovou kůžičku [ katalog Avon 69,- ]



Pořád jsem přemýšlela zda ji koupit nebo ne a nakonec ji koupila Karol a prodala mi ji s tím, že jí nesedla. U mě naprosto super! Lepší tužku jsem ještě neměla a používám ji teď skoro každý den.
LOREAL Super Liner Silkissime – 01 Seductive black – od Karol 100,-



Moje nejmilovanější řasenka. Lepší řasenka pro mě zatím neexistuje :-D . Tuhle si budu kupovat asi pořád.
AVON super SHOCK – black ( 10ml ) [ zakoupeno v sadě – katalog AVON ]


Šampón jsem už nutně ale nutně potřebovala, a jelikož jsem neměla kdy jít do obchodu Avon byl na tohle fajn :-) . Po sprcháči Dermacol jsem pokukovala hodně dlouho a nakonec jsem na něj natrefila v Lidlu, když byl ve slevě :-D . Ve stejnou dobu babička kupovala balík vod, ve kterém jste dostali krém na ruce od Dermacolu, který mi následně nechala.
Avon Naturals - 2v1 šampón a kondicionér s jetelem a černým rybízem [ katalog Avon 39,- ]
Dermacol Natural - výživný mandlový krém na ruce
Dermacol Aroma Ritual - sprchový gel s rebarborou a jahodou [ Lidl 35,- ]


Ona prostě nejde vyfotit -_- ! Kdyby bylo ještě léto a to sluníčko fakt bylo tak vám ukážu ty nádherné malé zlaté třpytky jaké tahle tvářenka má. Bohužel sluníčko tu není a moje fotka by nebyla s barvou na tom nejlíp, proto jsem musela ukrást na internetu tuhle, aspoň podle barvy je nejvíce věrohodná. Tuhle tvářenku mám ještě v odstínu 501, kterou mám moc ráda a chtěla jsem zkusit i jiný odstín. Je to moje tvářenka, když nevím jakou ;-D
Maybelline COLORAMA blush – 101[ Rossmann 50,- ]



Obyčejná černá tužka. kterou jsem koupila v sadě s řasenkou SuperSHOCK. Není tak super jako Lorealka, ale vždycky se hodí mít doma nějakou obyčejnou ;-)
Avon glimmerstick brights – boldest black [ zakoupeno v sadě – katalog AVON ]






Tenhle lak jsem si chtěla koupit už dlouho a pokaždé jsem si řekla, že ho nepotřebuju. Jasně :-D Já a nepotřebuju neexistuje! :-D Musela jsem ;-) PS: Na nehtech ho má nejlepší kamarádka. Mé nehty jsou totiž o dost horší na focení :-D
NYC - lak na nehty - 224 Times Square [ Rossmann 30,- ] 

Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat