pondělí 15. září 2014

Lost orange in the garden

Po dlouhé době jsem dala na oči jinou barvu než je modrá :-D . Tahle dvojice vedle sebe - zelené a oranžové, mě v paletce Tamanala velmi zaujala a pokusila jsem se ji zkombinovat na víčku. Snad se výsledek líbí :-) PS: Pokus o linku na spodním víčku směrem dolů.






Použila jsem:
OČI
Dermacol Eyeshadow base ( 7,5ml ) [ Rossmann 99,- ]
Tamanala 120 eyeshadow pallette [ http://www.ebay.com/ 355,- ]
Avon Color trend liquid eyeliner - zebra black [ katalog Avon 69,- ]
Astor Seduction codes N°2 ( 10.5ml ) [ Rossmann 141,- ]
LOREAL Super Liner Silkissime – 01 Seductive black

OBLIČEJ
Dermacol Truffle Moisturizing Make-up - odstín číslo 2. (30ml) [ Rossmann 229,- ]
Synergen Coverstick Antibakteriell - natural 04 [ Rossmann 59,- ]
Rimmel Stay matte – 003 peach glow ( 14g ) [ Rossmann - koupeno v sadě ]
UMA Cocmetics Rouge powder – 01 chic coral ( 5g ) [ drogerie Teta 59,- ]

OBOČÍ
Tamanala 120 eyeshadow pallette [ http://www.ebay.com/ 355,- ]
Alverde Augen-Brauengel - 01 blond ( 6ml ) [ drogerie DM 79,- ]

Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat