sobota 27. září 2014

Blue Jeans

Další líčení s Tamanala paletkou. Tentokrát to bude s modrým stínem, který mě v paletce zaujal jako první. No jo jsem modrofil :D .






Požila jsem:
OČI
Dermacol Eyeshadow base ( 7,5ml ) [ Rossmann 99,- ]
Tamanala 120 eyeshadow pallette [ http://www.ebay.com/ 355,- ]
Avon glimmerstick brights – boldest black [ zakoupeno v sadě – katalog AVON ]
Astor Seduction codes N°2 ( 10.5ml ) [ Rossmann 141,- ]

OBLIČEJ
Vichy Teint Ideal make-up - 25 fluide fluid - vzoreček
Rimmel Stay matte – 003 peach glow ( 14g ) [ Rossmann - koupeno v sadě ]
Maybelline COLORAMA blush – 101[ Rossmann 50,- ]
Essence mattifying Compact powder – 09 soft tan ( 12g )

OBOČÍ
Alverde Augen-Brauengel - 01 blond ( 6ml ) [ drogerie DM 79,- ]


Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat