úterý 16. září 2014

Recenze: Tamanala 120 eyeshadows

Konečně! Konečně ji mám doma! Po dlouhé době jsem se rozhodla si koupit paletku 120 stínů. Dlouho jsem hledala tu, která by měla nejvíce použitelných barev. Ve většině paletek bylo až moc buď modrých nebo zelených a nebo neutrálních barev a to jsem nechtěla. Chtěla jsem paletku, se kterou se budu moci "vyblbnout". Když jsem objevila na www.ebay.com tuhle paletku byla to jasná volba - musím ji mít.















- jak jste si mohli všimnout na fotce jeden stín se při přepravě rozbil i přes bytelné balení, ale podobný stín už mám takže mě to tak netrápí
- + matné stíny hodně práší, ale aspoň se dají navrstvit
+ pigmentace je velmi slušná asi jako stíny Flormar
+ i báze vydrží, neslívají se
+ převážná část stínů je matná a třpytivé / lesklé vypadají nádherně i přesto že jich moc není
+ třpytky z třpytivých stínů z víčka neopadávají
+ stála 355,-  

Je prostě úžasná! :-D ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat