středa 2. září 2015

Nákupy za SRPEN 2015

Tak nám začal nový školní rok a to znamená, že tu máme nákupy za srpen. Tento měsíc byl pro mě trochu hektický, jelikož jsem nakupovala víc věcí do školy než pro sebe, takže se nedivte, že toho tu je trošku méně, ale bohužel přes prázdniny nemám kapesné a většinou to kupuju z našetřeného ještě z červnu.




Začnu velkým odškrtáváním z Wish listu za SRPEN 2015, protože jsem většinu věcí kupovala na intr. Tím myslím hlavně šampón a dva sprcháče od Yves Rocher, do kterých jsem se totálně zamilovala a neskutečně se těším, až je začnu používat. Šampón jsem ještě nezkoušela, ale určitě na něj napíšu recenzi, protože jsem na něj nejvíc zvědavá a chci vědět jestli bude lepší než můj oblíbený od Ziaji. Vanilkový sprchový gel s peelingem jsem si vzala hlavně kvůli té vůní, protože samotný produkt - ostružinový - jsem už měla a byl super (recenze zde). To sprchový gel s vůní ovsa si nechávám na později a pokud bude super, tak vám dám určitě vědět v nějaké recenzi.

Yves Rocher - sprchový gel s peelingem - vanilka (Šantovka - Yves Rocher 99,-)
Yves Rocher - sprchový a koupelový gel  - bio oves (Šantovka - Yves Rocher 119,-)
Yves Rocher - svěží šampón na mastné vlasy - kopřiva (Šantovka - Yves Rocher 82,-)



Další odškrtnutí z wish listu bylo spíš nutností na intr. Došel mi totiž odličovač, takže jsem nutně potřebovala na intr nový, a protože jsem měla zálusk na ten od Garnieru, tak jsem si koupila ten. Tak uvidíme jaký bude a jestli bude lepší než Mixa, kterou jsem měla hodně ráda.

Garnier - dvoufázový odličovač očí (Rosmann 90,- )




Jeden den jsem navštívila Lidl s tím, že si koupím něco na vyzkoušení. První co jsem vzala bylo tělové mléko, které bylo směšně levné, tak jsem si řekla, že žádné teď nemám a zatím je teda fajn. Pleťová voda byla ještě levnější a navíc s tou super pumpičkou, ale na to napíšu pak asi recenzi a na konec jsem vzala čistící ubrousky, které jsem nikdy nepoužívala a chci je tak zkusit, abych porovnala odličování klasické s tímto. Zatím teda mi to přijde zdlouhavější a někdy i bolestnější :-D.

Cien - pleťová voda pro normální až smíšenou pleť (Lidl 40,-)
Cien - tělové mléko pro normální pokožku (Lidl 45,-)
Iseree - vlhčené ubrousky pro normální až smíšenou pleť (Lidl 30,-)


U odličování ještě chvilku zůstanu a to s mými oblíbenými odličovacími tampónky, které kupuju už několik let - prostě stálice.

Caterine - cotton pads soft and care (Kaufland 20,-)


Už dlouhou dobu jsem si chtěla koupit pinzetu, tak jsem si ji jeden den prostě koupila. Co k tomu dodat - slouží dobře :D.

For your Beauty - pinzeta (Rosmann 60,-)


To, že jsem se rozhodla si vlasy teď dlouho nebarvit možná ví už všichni, a jelikož jsou moje vlasy ve stavu nechutně žlutém, tak jsem se rozhodla vyzkoušet tenhle šampon, který by tomu měl zabránit. O tom, jestli funguje nebo ne, se dozvíte v recenzi. :)

Schauma - šampon proti žlutým tónům (Rosmann 45,-)



No a jako obvykle nejlepší nakonec a čím lepším to zakončit než to nejúžasnější rtěnkou. Ta barva je sice na fotce víc růžová, ale kdybych ji srovnala s tím štítkem, tak to sedí mnohem víc. Je matnější, ale není úplně suchá a vydržela i tenis a nějaké to pití. Zkrátka je úžasná a miluju tu barvu.

Catrice -Ultimate stay rtěnka - 070 Plum & Base (Rosmann 141,-)


Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat