pátek 14. srpna 2015

Wish list SRPEN 2015

Tak už nám začal srpen a myslím, že všichni ti co mají prázdniny se zděsili :-D. No a když mám ty prázdniny, tak většinou nemám co doma dělat (ale většinou doma nejsem) a tak jezdím různě po internetu a koukám, kde jsou jaké novinky a tak dále :-). No našla jsem pár věcí, které nutně potřebuji a napadlo mě, že bych se s vámi o to mohla trošku podělit.


Jako první a zároveň i novinkou jsou tekuté rtěnky od značky NYX, které mě uchvátily hned na první pohled. Já, protože miluju výrazné barvy na rtech, jsem si zamilovala odstín Amethyst a odstín Vintage. Odstín Stone fox mě zaujal jako první, ale nevím, jak bych s takovou barvou vypadala, takže nebudu riskovat. Doufám, že tyhle tekuté rtěnky přijdou k nám brzo, protože jsou vážně nádherné a musím z nich ulovit aspoň ty dvě :-)


Tenhle šampón od Yves Rocher není novinkou, ale když jsem ho viděla, řekla jsem si, že ho musím vyzkoušet. Hlavně ten na mastné vlasy, abych vyzkoušela i jiný a mohla ho tak trošku i porovnat s mým oblíbeným od Ziaji, který stojí sice stovku, ale je v něm 400ml a od YV stojí 82 korun a má 300ml, a protože mi Ziaja dochází, tak dalším nástupcem snad bude tenhle (pokud mi ho sestra koupí v Olomouci :-D)


U Yves Rocher ještě chvilku zůstanu a to kvůli jejich sprchovým gelům. Nedávno jsem si koupila jejich ostružinový peelingový sprchový gel a je naprosto úžasný. No a po chvilce koukání na jejich stránky jsem usoudila, že potřebuju další a to konkrétně další s peelingem - tentokrát vanilkový na zimu, strašně moc chci vyzkoušet jejich klasické 200ml sprcháče, takže doufám, že my tenhle s bavlnou bude vonět, a jelikož miluji cokoliv s vůní ovsa, tak je můj poslední, který bych chtěla tento. No a zásoba na delší dobu bude vytvořena :-D.





Další věcí, na kterou si dělám už dlouho zálusk, je dvoufázový odličovač od Garnieru, na který jsem se dívala, když vyšel a teď momentálně jsem dodělala odličovač od Amii, který byl mimochodem příšerný (ale o tom jindy), takže nemám žádný. No myslím, že tenhle fialový bobek se ke mě dostane velmi rychle. Doufám, že bude lepší než můj milovaný od Mixi, protože jsem na něj slyšela samou chválu.



Předposlední láskou na první pohled je rtěnka od Catrice a to hlavně kvůli tomu odstínu 070 Plum&Base, který je nádherný. Doufám, že ho budou mít v Opavě, aby mi ho holky koupily, protože v Sokolově ho neměli a v Německu jsem se zapomněla podívat :-/. Každopádně tuhle rtěnku potřebuju.


No a poslední je věc, kterou si přeji už strašnou dobu a v Krnově na ni stále koukám v parfumérii, že si pro něho jednou půjdu je... Bourjois - Healthy mix, o kterém jsem slyšela celkem pozitivní ohlas a z načtených recenzí si myslím, že by mi mohl sedět velmi dobře a hlavně.. má žlutý podtón, takže pro mě ideální :3. Určitě ho plánuji koupit na začátek zimy, kdy ještě nejsem úplně bledá, ale potřebuji už větší krytí. No snad ho ulovím ještě letos :-D.



Tenhle typ článků asi nebude každý měsíc, ale budu se vám snažit je také přidávat hned, když nebude poslední platný (většinu věcí už budu mít koupenou). Doufám, že se vám líbil můj wish list a třeba vás zaujaly některé věci stejně jako mě :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat