neděle 23. srpna 2015

Recenze: Yves Rocher - sprchový gel s peelingem

Zdravím u historicky první recenze na sprchový gel. Já vím, běžně je nepíši, ale tenhle sprchový gel mě natolik zaujal a zalíbil se mi, že vám musím o něm něco napsat. Ano, je to oblíbenec!


Když jsem ho kupovala, tak jsem si říkala, že to nebude bůh ví co. Prostě obyčejný hezky vonící sprcháč, ale on mě tak nadchl, že si musím koupit další na podzim (vanilkový). Jako vždy začnu hezky od zevnějšku. Obal je fajn - praktický (díky otvírání dole může stát na vaně a produkt vevnitř bude stékat hezky dolů, je průhledný, takže vidím kolik v něm je. Samotný sprcháč NÁDHERNĚ voní! Jak moc nemusím tak moc vonící sprcháče, tak u tohoto mi to nevadí a musím říct, že vůně na mě ještě chvilku zůstane. Sprcháč je super hlavně v tom, že obsahuje zrníčka z ostružin, které lehce obrousí pokožku - není to úplně peeling, ale je to velmi příjemné. Vychutnávám si většinou jednou za týden (nepoužívám ho každý den - přece jen to není obyčejný sprchový gel). Čím mě ale nejvíc překvapil, je jeho konzistence. Na to, že je celkem gelový a tak trochu řidší, tak vytváří něco jako krém, když ho roztírám po těle. Hrozně se mi líbí jaký jen a určitě potřebuji další.



(pokožka na obrázku byla namočena než jsem aplikovala produkt)

Na závěr musím říct jen jednu větu: V porovnání s cenou je jednoznačně super a určitě ho zkuste.

Yves Rocher - sprchový gel s peelingem - ostružina (Šantovka - Yves Rocher 99,-)

Žádné komentáře:

Okomentovat