sobota 8. srpna 2015

Makeup: Kiko - Satin Turquoise

Zdravím vás po delší době zase u líčení. Tentokrát jsem vyvětrala nádherný modrý stín od Kika, který mi dovezla z Francie Karol. Stín je dokonale pigmentovaný jak jste si už mohli všimnout v Nákupech za ČERVEN 2015. Barva je to nádherná a co si budeme povídat, modrá u mě prostě vede! Doufám, že se líčení bude líbit :-)


Použila jsem:
PLEŤ
Dermacol Truffle Moisturizing Make-up - odstín číslo 2. (Rossmann 229,-)
Avon calming effects liquid concealer - fair (katalog Avon 59,-)
Avon Colortrend Pressed powder - translucent (katalog Avon 89,-)
NYX Blush - 01 Mocha (http://www.krasotika.sk/)

OBOČÍ
Essence eyebrow designer – 04 Blonde (Rossmann 45,-)

OČI
E.l.f. Báze pod oční stíny – sheer (www.elfkosmetika.cz 39,-)
Kiko - infinity eyeshadow - 266 Satin Turquoise (dárek)
Avon LUXE eyeshadow - glamorous roses (katalog Avon 199,-)
Loeal - False lash wings mascara - 01 blackest black (dárek)

RTY
Avon Colortrend lipstick – Rose kisses (katalog Avon 59,-)

Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat