sobota 29. srpna 2015

O.P.I. - Lucerne-tainly look marvelous

Tak tady máme sobotu a dnešní článek s nehty po dlouhé době. V nákupech z dovolené 2015 jste viděli tenhle nádherný lak od O.P.I. Abych řekla pravdu, tak určitě nebude můj poslední, dokonce mám už jeden vyhlídlí, už ho jen objednat. No co bych k němu řekla.. asi nikdy ho nevyfotím v plné kráse, ale je naprosto úžasný. Trochu mi připomíná lak od Maybelline COLORAMA - 292, který má stejný efekt, jen tenhle je víc šedivý a hodně mi připomíná barvu magnetu. Lak kryje hned v první vrstvě, nedělá pruhy, rychle schne a ten štěteček není nic speciálního, ale je ani nic špatného. Jak už vítě tak nosím umělé nehty, takže vám neřeknu, jak dlouho vydrží, ale myslím si, že to nebude žádné zklamání. Jednoznačně super lak a jsem ráda, že jsem si ho koupila a dokázala si tak, že může být i super lak. Snad je teď nebudu kupovat jako divá :-D.
O.P.I. - Lucerne-tainly look marvelous (Sephora 350,-)


Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat