čtvrtek 10. září 2015

Mini recenze: Yves Rocher vzorečky na pleť

Další recenze na pár věcí od Yves Rocher a tentokrát jsou to vzorečky na pleť, které shrnu velmi krátce. Přece jen jsou to vzorečky a jeden jsem měla na 1-3 použití (záleželo na konzistenci), takže to berte i s rezervou :-)


Jako první začnu hydratačním krémem, na který jsem se hodně těšila a původně jsem si ho chtěla koupit v plném balení. No upřímně jsem ráda, že jsem ho vyzkoušela první ze vzorečku, protože mi moc nesedl. Začneme ale první kladnými věcmi a to konkrétně jeho konzistencí, která je velmi lehká (jak je na "obalu" - gelová), takže se hezky roztírá a je příjemný. Co už příjemné není, je ta vůně. Smrdí jako Jar na nádobí a to se mi osobně nelíbí. Celkem dlouho trvá než se vsákne, takže na ráno pod makeup pro mě ne, ale přes noc je po něm pleť příjemná, není mastná a hlavně neucpává póry, na což jsem byla hlavně zvědavá.


To krém na vrásky se mi zalíbil mnohem víc. Jeho vůně byla velmi příjemná, nevtíravá, jediné mínus které na ní bylo to, že se nedá vůbec popsat :-D. Konzistencí mi vyhovoval velmi, jelikož byl noční, byl celkem hutný, ale dobře se roztíral a byl velmi výživný. Ráno byla po něm pleť hebká a taková.. "naducaná", což bylo příjemné, když jsem chtěla pak nanést makeup. Krém vůbec neucpával póry a byl velmi příjemný. Jednoznačně super krém na to, co předvedl ze vzorku bych ho jen a jen doporučila.


Posledním vzorečkem je makeup, který jsem neměla šanci vyzkoušet, protože byl až moc tmavý i po tom co jsem se celkem pálila, takže jsem ho dala kamarádce, která byla týden v Chorvatsku a přijela tmavá jak černoška :-D. Té makeup barvou sedl naprosto dokonale a řekla, že byl fajn a po pozorování na pleti i celkem dlouho vydržel a dobře kryl.


Yves Rocher - Hydra vegetal - hydratační gelový krém - vzorek (Šantovka - Yves Rocher)
Yves Rocher - Sérum vegetal - noční krém proti vráskám - vzorek (Šantovka - Yves Rocher)
Yves Rocher - Zéro defaut - lehký makeup - beige 200 - vzorek (Šantovka - Yves Rocher)

Žádné komentáře:

Okomentovat