pátek 25. září 2015

Essence - Dare it nude

Já vím, už dlouho tu nebyl žádný makeup a dnes tu mám článek zase s nehty, ale přes prázdniny jsem neměla vůbec náladu se malovat a nebo ze sebou vůbec něco dělat. Teď jsem zase pro jistotu nemocná, takže se už vůbec nelíčím, ale nebojte snad už příště nějaké líčení bude. Dnes mám tedy pro vás článek s nehty a to konkrétně s tímto nude lakem od Essence, který mi dala sestra, že byl v časopisu a jí se nelíbí. Musím říct, že mě se původně taky nelíbil, ale když jsem ho nalakovala, tak jsem se do něj zamilovala! Nikdy dřív jsem lak od Essence neměla a doufám, že tenhle není poslední, protože je vážně super. Kryje hned v první vrstvě, celkem rychle zasychá a moc hezky se leskne. Navíc ta barva je prostě pro můj typ pleti naprosto super. Velmi podobný, ale dost světlý, mám od Maybelline, který hůř kryje, ale je taky fajn. Rozhodně tyhle laky zkuste, určitě budete překvapeni jako já, že vůbec nejsou špatné.

Essence - the Gel nail polish - 36 Dare it nude 




Žádné komentáře:

Okomentovat