neděle 18. října 2015

Nákupy za ZÁŘÍ 2015

Omlouvám se že jsou nákupy až teď ale počítač mi stávkoval, do toho jsem byla i nemocná, takže jsem nemohla nic dělat, ale už mám konečně nový počítač, takže vám to teď všechno vynahradím. Tentokrát jsem se ale rozhodla nákupy natočit, protože mi to přijde i méně pracnější a produktů nebylo tolik, takže video aspoň nebude až moc dlouhé. Snad se bude líbit :-)
PS: Stříhala jsem teď v jiném programu tak snad to bude dobrý.


Zmiňované produkty:
Toni&Guy - Extreme hold hairspray - miniatura (drogerie Teta 99,-)
Yves Rocher - Jardins du Monde - s vůní bavlníku (Yves Rocher 69,-)
Dove - go fresh - cucumber and green tea scent (drogerie Teta 49,-)
Essence - Gel nailpolish - 21 Dare it nude
článek zde
Loreal - Color Rich - 205 Nude (drogerie DM 129,-)
Nivea - Micellar water - 3in1 (drogerie DM 69,-)
Benefit - Dallas (Sephora 33.50€)


Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat