čtvrtek 22. října 2015

Recenze: Cien - pleťová voda pro normální až mastnou pleť


Zdravím všechny u dnešní recenze.
Tuhle pleťovou vodu jste už mohli vidět v Nákupech za SRPEN 2015. Musím říct, že se mi neskutečně zamlouvá hlavně kvůli tomu balení, protože ta pumpička je fakt super! Vsadím se, že si další pleťovou vodu do téhle láhve přeliji :-D. Další super věc na tomhle produktu je ta cena - 40 korun je skoro jak zadarmo.


Co se týče "náplně", tak z té jsem opravdu nadšená. Voda je velmi jemná a šetrná, jemně voní - příjemně po květinách - a myslím, že by ji mohli používat i lidé s citlivější pletí. Dokonale pleť vyčistí, takže pro mou problematickou pokožku je super. Jedinou menší výtka, kterou mám, tak trošku lepí, ale po chvíli to přestane, ale já přes to většinou dám stejně krém. Co mě nejvíc těší, ale nevím jestli to je přímo tímhle produktem, spíš si myslím, že za to může hlavně krém od Yves Rocher, který jsem používala ještě před touhle vodou, ale spolu s ní jsou super kombo na mou problematickou pleť, protože se mi po nich zlepšila pleť a to z ní dělá úžasný produkt.



Za ty peníze to stojí aspoň vyzkoušet, protože je vážně super na to, že jsem od toho nic moc nečekala.

Cien - pleťová voda pro normální až smíšenou pleť (Lidl 40,-)

Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat