pondělí 14. září 2015

Recenze: Dove - Natural touch - dead sea minerals anti-perspirant


Na tenhle článek jsem se těšila, jelikož bude velmi pozitivní. V poledním článku o anti-perspirantech (zde) jsem byla naštvaná na anti-perspirant od Dove, který vůbec nefungoval jako anti-perspirant - přitom to byla základní věc, kterou by měl splňovat - tak jsem se rozhodla koupit jiný a nesoudit tak z jednoho a musím říct, že mě tento s minerály velmi překvapil.


Balení není nějak netradiční, ale je plně funkční. Produkt je tedy tuhý a naprosto úžasně voní. Co se týče funkčnosti tak se dá srovnat s Rexonou. Nikdy jsem nevěřila, že to někdy řeknu, ale tenhle konkrétně je i o něco málo lepší, zvlášť co se týče fleků na oblečení, které vůbec nedělá, i když to na obalu neslibuje.
Antiperspirant zkusím určitě ještě i jiný, abych to u Dove anti-perspirantů neměla 50 na 50 a nebála se tak sáhnout po jakémkoli a nevyhledávala jen tenhle. Určitě tento můžu doporučit, protože je vážně super.

Dove - Natural touch - dead sea minerals anti-perspirant

Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat