středa 3. ledna 2018

Wish list LEDEN 2018

Zdravím po roce u dalšího wish listu. Z minulého jsem si už skoro všechno koupila a tak si říkám, že je na čase vytvořit další, abych to pak měla u vybírání snazší.. navíc se mi blíží moje narozeniny, tak si aspoň ujasním, čemu dám větší přednost.
Jako první tady mám všemi opěvovaný RCMA pudr, který prostě potřebuju vyzkoušet. Zvlášť, když jsem se teď zamilovala do sypkých pudrů.


Už dlouho jsem přemýšlela, že si pořídím nějaký lehký makeup, který budu moct nosit třeba jen na pár hodin do školy, ale bude dělat hezkou pleť. Rimmel se mi s novým makeupem trefil naprosto do noty a určitě ho chci vyzkoušet.. už jen kvůli prďáckému balení, které má aplikátor jako lesk na rty, takže se bude skvěle rovnoměrně nanášet.
 Po koupi mě oblíbené Naked 2 jsem zjistila, že kromě ní nemám žádné nahé paletky a už vůbec ne nějakou menší na cesty. Po ne moc dlouhém hledání jsem objevila tuto od Too Faced, která je dokonale splňuje všechny mé požadavky... snad ji budu milovat stejně tak jako Naked 2.
 Aby těch paletek nebylo málo, tak tady mám ještě jednu a to konkrétně Cocoa blend od Zoevy, která mě nadchla pro své barvy hned na první pohled a po vyzkoušení její ségry Caramel melange jsem zjistila, že nějakou paletku od této značky doma potřebuju mít.


Několikrát jsem tento pleťový elixír měla doma. Několikrát jsem se do něj zamilovala.. a stále nemám plné balení. Letos si ho ale koupit musím! Při kupování dárku babičce v Manufaktuře jsem se u něj jen pro připomenutí pozastavila a opět jsem si utvrdila, že ho ve svém životě potřebuji na déle než jen dva dny a musím si ho koupit.
 Ano, ano.. ani mě neminula vlna Kat von D u nás. Bohužel (nebo možná bohudík) pro mě ikonický odstín tekuté rtěnky Lolita není až takový "must have".. ale Sanctuary je totálně odstín pro mě!


Zakončím to něčím trochu nezvyklým, protože štětec jsem tu už dlouho neměla. Po tom, co jsem Karol koupila tohohle mazlíka k Vánocům a s těžkým srdcem jsem ho balila (nejradši bych si ho nechala 😁), jsem si řekla, že i já si tenhle štětec od Real Techniques musím koupit pro sebe a rozšířit tak svou sadu štětců o expert face brush.


Žádné komentáře:

Okomentovat