úterý 16. ledna 2018

Můj make-up - Silvestr 2017

Dnes mám pro vás trochu nečekaný make-up. Já vím, je už hodně dávno po Silvestru, ale přesto se chci o líčení podělit.  Většinou tyhle "tématické" make-upy sem nedávám, protože si myslím, že se na tento den líčit ani nemusíte, ale ráda bych vám ukázala tento (v poslední době můj oblíbený), který se na Silvestr hodí, ale můžete se jím inspirovat klidně i přes rok. Já se moc na Silvestr nemaluji a celkově na "velké akce" přes noc, jelikož se mi nechce v noci, když už jsem unavená, odličovat. Když už se ale maluji, tak je to něco jednoduššího a něco, v čem vydržím celý večer.
Nalepovací řasy, třpytky, dlouhotrvající rtěnka nebo kamínky a různé blbinky... to prostě na tenhle den nechává v šuplíku. Místo toho používám středně krycí make-up, který mi na pleti vydrží opravdu dlouho, ale netvoří masku, jednoduché stíny oživené zlatým, který jsem nanesla v malém množství, rtěnku, která je opravdu pohodlná, ale je matná takže vydrží déle + tato se vytrácí postupně a zanechává na rtech stain, který je pořád hezký a samozřejmě rozjasňovač zlaté barvy, aby ladil s očima.






Použila jsem:
OČI
Catrice – Prime and Fine – eyeshadow base – 010 (Rosmann 100,-)
Jeffree Star Cosmetics – Beauty Killer eyeshadow palette (https://jeffreestarcosmetics.com/)
Too Faced – Better than sex mascara (Sephora 300,-)

OBLIČEJ
AVON calming effect – redness corrector (katalog Avon 59,-)
Revlon Colorstay – make up for combination/oily skin -150 BUFF (Rosmann 279,-)
Catrice Camouflage cream - 010 Ivory (Rossmann 75,-)
Dermacol – Kompaktní pudr – 1 (Rosmann 62,-)
NYX Blush – Taupe (www.kosmetika-usa.cz 149,-)
Urban Decay - Afterglow 8-hour powder blush - Rapture (£19.00 Urban Decay)
The Balm – Mary-Lou Manizer (http://www.parfums.cz/ 499,-)

OBOČÍ
Trend it up – Waterdrop brow liner waterproof – 020 (drogerie DM 99,-)
Essence - Make me brow - eyebrow gel mascara - 01 blondy brows (drogerie DM 75,-)

RTY
Astor - Soft sensation lipcolor butter MATTE – 026 Royal Diva (dárek)


Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

2 komentáře:

  1. Krásný, i rtěnka se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Rtěnka je úžasná. Nikdy bych nevěřila, že se do takového typu rtěnky tolik zamiluji.

      Vymazat