čtvrtek 18. ledna 2018

Bez líčení očí?!

Vždycky jsem tohle líčení nechápala, ale často jsem ho vídávala na různých fotografií. Například u modelek tento typ à la dokonalá pleť a rudé rty vidím velmi často. Já vím, modelky tu dokonalou pleť většinou mají 😁, ale já ji nemám, takže se jí aspoň pokusím dosáhnout make-upem. Chtěla jsem tento look aspoň jednou vyzkoušet (pro pochopení "trendu") a k mému překvapení se mi velmi zalíbil. Ne každý den bych ho asi mohla nosit (přece jen mám ráda výrazné oči), ale i tak jsem se do něj docela zamilovala.



Vzali by jste si takový make-up někdy nebo jste jako já zastánce - žádný make-up nebo úplný make-up? Líbí se vám obecně tento typ líčení?


Použila jsem:
OBLIČEJ
Cien – BB Cream ALL-IN-ONE (Lidl 60,-)
Maybelline Affinimat foundation – 03 light sand beige (Rossmann 149,-)
Catrice Camouflage cream - 010 Ivory (Rossmann 75,-)
Dermacol – Kompaktní pudr – 1 (Rosmann 62,-)
NYX Blush – Taupe (www.kosmetika-usa.cz 149,-)
Maybelline COLORAMA blush – 101 (Rossmann 50,-)
W7 – Night glow – highlight and illuminate (http://www.dekorativka.cz/ 119,-)

OBOČÍ
Catrice – longlasting brow definer – 020 flASHy Brows (Rosmann 93,-)
Essence - Make me brow - eyebrow gel mascara - 01 blondy brows (drogerie DM 75,-)

RTY
AVON EXTRA lasting – eternal flame (katalog Avon 99,-)


Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat