středa 17. ledna 2018

Srovnání: krémy na ruce - Balea, Yves Rocher, YOPE

Zdravím po delší době u srovnávací recenze a to na krémy na ruce. Já vím, moc je nepoužívám, ale nějak se mi jich doma dost sešlo a já si řekla, že se zkusím dokopat k jejich používání. Původně jsem chtěla napsat zvlášť recenzi na krém YOPE, který mi sestra dovezla z Polska, ale nakonec jsem se rozhodla pro porovnání s jinými krémy, které u nás snadno seženete a uděláte si tak aspoň obrázek, jakou kosmetiku můžete najít u našich sousedů a zda se vyplatí si krém pořídit. Jako minule budu porovnávat v kategoriích a krém, který vyšel v testu nejlépe pro mě, označím 👍.




1) Balení - všechny mají stejný retro obal (tvar i uzávěr - na šroubování)
Balea - plastové, menší otvor, 75ml
Yves Rocher - plastové, velký otvor, 30ml
YOPE - hliníkový se sladkým designem, velký otvor, 100ml 👍- do kabelky ho sice nedám, ale používám krémy na ruce hlavně doma, takže tenhle je pro mě nejlepší
- každý má své pro i proti - YR je super do kabelky, YOPE je kvalitnější a lépe se vymačkává, BALEA je lepší s menším otvorem, kde lépe regulujete množství
2) Konzistence a funkce
Balea - středně hutný, pomaleji se vsakuje, je lehce mastný a zanechává na rukou zvláštní povlak, který mi není úplně nejpříjemnější, spíš mi dělá dojem stažené pokožky (jako když si umyjete ruce tuhým mýdlem)
Yves Rocher - středně hutný, dobře se roztírá, rychleji se vsakuje pokud dáte menší množství - pak ale menší hydratace nebo větší množství, víc hydratace, pomalejší vsakování
YOPE - lehký až středně hutný, dobře se roztírá, velmi rychle se vsakuje, není mastný, ale skvěle hydratuje po dlouhou dobu a ruce jsou po něm úžasně hebké 👍
3) Parfemace - výdrž parfemace u všech zhruba stejná
Balea - trochu chemická nasládlá vůně.. trochu jako ovocné bonbóny, ale ne extrémně sladké
Yves Rocher - jemná, olivová s kapkou něčeho lehce "kořeněného", velmi příjemná 👍
YOPE - velmi specifická (asi vám to k ničemu moc nepřirovnám), ale je poněkud silnější kořeněná.. trochu mi připomíná slaběji vonící pánskou voňavku, ale ne tak moc ostrou ("To je popis Aneto!" 😒) asi spíše pro příznivce kořeněných vůní (mají ale i jiné, mně vyhovuje) 👍
4) Cena a dostupnost
Balea - v každém DM, 40,- (0,53 korun za 1 ml) 👍
Yves Rocher - v každé prodejně YR, 60,- (2 koruny za 1 ml) - bohužel malý výběr vůní (sedí mi pouze Oliva)
YOPE - v polském Rosmannu nebo na internetových obchodech (např. Notino, Krasnakazdyden, Econea nebo BIOneeds), většinou stojí 220,- (2,2 korun za 1 ml) - větší výběr vůní

(Balea) 

 (Yves Rocher)

(YOPE)

Ačkoli je krém YOPE nejdražší a nejhůře dostupný, tak jsem se rozhodla vybrat ho jako vítěze. Těsně za ním je krém od Yves Rocher, který je taktéž velmi dobrý a pokud nebudu objednávat YOPE, tak budu kupovat asi tento, ale přece jen mi více přirostl k srdci právě YOPE. Určitě vyzkouším i jiné vůně, jelikož jich nabízí více. Rozhodně bych ho doporučila, pokud hledáte kvalitní krém, který budete moci používat jak na noc tak i v průběhu dne (např. při práci na počítači, ve škole nebo jen po umytí rukou během práce). Pokud ale hledáte menšího a kvalitního parťáka do kabelky nebo na pracovní stůl je Yves Rocher super volba.

Seznam produktů:
Balea - krém na ruce - vůně granátového jablka (dárek)
Yves Rocher - krém na ruce - oliva a petit grain (Yves Rocher 59,-)
YOPE - krém na ruce - zázvor a santalové dřevo (dárek)


Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

7 komentářů:

  1. Balea je super DM značka, stojí pár korun a hlavně produkt splňuje to, co by splňoval měl.
    Moc hezký článek :-)
    Mrkni ke mě, když budeš mít chuť - Mon Vacková ❤️

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím, mile mě krém překvapil a taktéž ho nemám naposledy :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Baleu mam rada, ale spis sampon a kondicioner. Jinak Yope vypada skvele;).

    Mej se krasne!
    Papa ByGabra

    www.bygabra.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šampon ani kondicionér jsem nezkoušela, ale čím dál víc vidím, že si ho někdo chválí. Tak ho asi taky zkusím :-D

      Vymazat
  4. Mně osobně nejvíc zaujal ten yves rocher, protože 220kč je prostě moc za krém an ruce :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě je to taky dost, ale jednou za čas mi nevadí si koupit i něco dražšího :-) Navíc oproti Yves Rocher není až tak moc drahý, když se podíváme na mililitry a taky fakt, že já osobně ho nespotřebovávám tak rychle. Ale to je samozřejmě individuální.

      Vymazat