pátek 19. ledna 2018

Mood makeup #1

Dnes mám pro vás něco nového.. něco, co jste u mě ještě nikdy neviděli. Často se maluji jen tak.. na fotku, pro procvičení v linkách, kouřovkách nebo mě jen napadne něco, co bych chtěla zkusit. Reálně tohle asi ven nikdo moc nenosí (já bych nosila, ale nelíbí se mi pak reakce okolí.. tak možná až to nebude tak zvláštní pro ně), ale i přesto bych chtěla zveřejňovat více těchto líčení.. třeba jen pro inspiraci barev nebo tvarů.. nevím přesně. Schválně mi můžete napsat jestli se vám líčení líbí a jestli je využitelné, pro inspiraci a nebo jen pro pohled.




Použila jsem:
OBLIČEJ
Cien – BB Cream ALL-IN-ONE (Lidl 60,-)
Maybelline Affinimat foundation – 03 light sand beige (Rossmann 149,-)
Catrice Camouflage cream - 010 Ivory (Rossmann 75,-)
Dermacol – Kompaktní pudr – 1 (Rosmann 62,-)
NYX Blush – Taupe (www.kosmetika-usa.cz 149,-)
Maybelline COLORAMA blush – 101 (Rossmann 50,-)
W7 – Night glow – highlight and illuminate (http://www.dekorativka.cz/ 119,-)

OBOČÍ
Catrice – longlasting brow definer – 020 flASHy Brows (Rosmann 93,-)
Essence - Make me brow - eyebrow gel mascara - 01 blondy brows (drogerie DM 75,-)

OČI
Catrice – Prime and Fine – eyeshadow base – 010 (Rosmann 100,-)
NYX – Jumbo Eye Pencil – 604 Milk (dárek)
Flormar Neon eyeshadow - N101 (Flormar 49,-)
Sleek - i - Divine Acid eye shadow palette (http://kosmena.cz/)
NYX - vivid brights – 09 vivid blossom (Douglas 139,-)
Tamanala 120 eyeshadow pallette (http://www.ebay.com/ 355,-)
Rimmel – Exaggerate waterproof eye definer – 262 Blackest Black (drogerie DM 99,-)
Maybelline Great lash - blackest black (Rossmann 50,-)

RTY
zbytky AVON EXTRA lasting – eternal flame (katalog Avon 99,-)


Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

1 komentář: