pátek 29. prosince 2017

Zoeva - Caramel melange

Už delší dobu jsem chtěla vyzkoušet paletku Zoeva a vždycky jsem si říkala, že ji nepotřebuji, když mám Naked 2. Jeden den jsem si ji však vyměnila s Karol a naprosto jsem se zamilovala. Caramel melange sice nemá úplně moje nejoblíbenější barvy, ale je fakt super po stránce kvality. Rozhodně od této značky potřebuji některou z paletek, protože už na první ozkoušení a nalíčení (které vidíte právě zde) je skvělá a výborně se se stíny pracuje.




OČI
Catrice – Prime and Fine – eyeshadow base – 010 (Rosmann 100,-)
Zoeva - Caramel melange palette (vypůjčená)
NYX – Jumbo Eye Pencil – 604 Milk (dárek)
Dermacol – Colour Eyeliner – Electric Blue (Rosmann 104,-)
Maybelline Great lash - blackest black (Rossmann 50,-)

OKOLÍ OČÍ
Miss sporty Pefect colour lipstick – 054 read my lips (Rossmann 59,-)
Bourjois – Healthy mix make-up – N°51 Light Vanilla (drogerie DM 269,-)

OBOČÍ
Essence eyebrow gel – 01 brown (Rosmann 90,-)
Essence - Make me brow - eyebrow gel mascara - 01 blondy brows (drogerie DM 75,-)


Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat