čtvrtek 28. prosince 2017

Deep Purple

Dnešní líčení nebude asi pro každého, ale i tak bych vám ho chtěla ukázat. Třeba se zde najde někdo, kdo si tohle zkusí aspoň doma nebo na zvláštní příležitost, protože takhle aspoň poznáte, jestli vám tmavé barvy sednou nebo ne. Já s tímhle upřímně byla venku a cítila jsem se fakt dobře, takže líčení určitě ještě někdy vytáhnu.. třeba v jiných barvách.






Použila jsem:
OČI
E.l.f. Báze pod oční stíny – sheer (www.elfkosmetika.cz 39,-)
Sleek - i - Divine Ultra Matts V2 eye shadow palette (http://kosmena.cz/)
Rimmel Scandaleyes Eyeshadow stick - paranoid purple 006 (Drogerie Teta 50,-)
Avon glimmerstick brights - turquoise burst (katalog Avon 49,-)
Maybelline Great lash - blackest black (Rossmann 50,-)
Ardell – Runway – Daisy Black (http://www.dekorativka.cz/ 119,-)

PLEŤ
Bourjois – 123 PERFECT make-up – N°51 Light Vanilla (Parfumerie Fann 359,-)
Catrice Camouflage cream - 010 Ivory (Rossmann 75,-)
Dermacol – Kompaktní pudr – 1 (Rosmann 62,-)
Sleek – Face Form – Contouring and Blush Palette – Fair (dárek)

OBOČÍ
Essence eyebrow gel – 01 brown (Rosmann 90,-)
Essence - Make me brow - eyebrow gel mascara - 01 blondy brows (drogerie DM 75,-)

RTY
Rimmel Scandaleyes Eyeshadow stick - paranoid purple 006 (Drogerie Teta 50,-)
Sephora – Rouge cream lipstick – R24 Bewitch Me (Sephora 290,-)


Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat