středa 27. prosince 2017

Green eye(shadow)

Po delší době tu mám pro vás něco zeleného. Dlouho jsem na sobě neměla zelenou a teď přemýšlím, že jí doma moc nemám, asi potřebuji dokoupit více barev 😀. Tenhle konkrétní look jsem měla na sobě jednou "jen na zkoušku", ale nakonec jsem si ho vzala na imatrikulaci,kde jsme měli mít na sobě něco zeleného - dostal mnoho komplimentů i spoustu pozornosti.




OČI
Catrice – Prime and Fine – eyeshadow base – 010 (Rosmann 100,-)
NYX – Jumbo Eye Pencil – 604 Milk (dárek)
Sleek - i - Divine Acid eye shadow palette (http://kosmena.cz/)
Tamanala 120 eyeshadow pallette (http://www.ebay.com/ 355,-)
Rimmel – Exaggerate waterproof eye definer – 262 Blackest Black (drogerie DM 99,-)
Dermacol - Devilash mascara - black (Rosmann 174,-)

OBOČÍ
Trend it up – Waterdrop brow liner waterproof – 020 (drogerie DM 99,-)
Essence - Make me brow - eyebrow gel mascara - 01 blondy brows (drogerie DM 75,-)

OKOLÍ OČÍ
Technic Vintage blush in stick (dárek)
Loreal – Infallible 24-H matte – 11 vanilla (Rosmann 199,-)
Dermacol – Kompaktní pudr – 1 (Rosmann 62,-)


Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

2 komentáře: