neděle 17. prosince 2017

Eye of Devil

Tak oficiálně začínám milovat teplé barvy! Nějak jsem zjistila, že tyhle stíny vůbec nenosím, i když se mi hrozně líbí. Dneska mám fotku pouze oka, když jsem zkoušela onu kombinaci barev. Asi je musím začít víc nosit.. jsou fakt boží!




Použila jsem:
OČI
Catrice – Prime and Fine – eyeshadow base – 010 (Rosmann 100,-)
Urban Decay – Basic (vypůjčená)
NYX – Jumbo Eye Pencil – 604 Milk (dárek)
Essence pigments - 13 paparedzzi (Rossmann 10,-)
Dermacol – Precise Black – linky ve fixu (Rosmann 69,-)
Rimmel – Exaggerate waterproof eye definer – 262 Blackest Black (drogerie DM 99,-)
Maybelline Great lash - blackest black (Rossmann 50,-)
Fing’rs – Precision Lash Adhesive (dárek)

OBOČÍ
Milani – brow tint pen – 01 natural taupe (http://www.dekorativka.cz/ 149,- sada)

OKOLÍ OČÍ
Revlon Colorstay – make up for combination/oily skin -150 BUFF (Rosmann 279,-)
Catrice Camouflage cream - 010 Ivory (Rossmann 75,-)
Dermacol – Kompaktní pudr – 1 (Rosmann 62,-)


Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat