sobota 16. prosince 2017

Recenze: Lirene - hydratační krém pro zklidnění podráždění

Zdravím po dlouhé době u recenze na krém. Tentokrát to není krém na problematickou pleť, jelikož jsem si řekla, že vyzkouším nějaký obyčejný hydratační krém. Doufala jsem, že to s mou pletí neudělá žádnou paseku, proto jsem koupila krém na citlivou pleť. Hledala jsem nějaký, který by nebyl extrémně drahý, nebyl rozdělený na denní a noční část (nikdy je nestihnu spotřebovat - asi mám malý obličej 😄) a neměl "pitomé" balení. Našla jsem ho!


Rozhodně první věc, která je super, je dostupnost a cena. Našla jsem ho snad v každé drogerii i "nedrogerii" (např. Albert, Kaufland) a většinou stál okolo stokoruny (max. 129,-). Balení je jednoduché, plastové (na cesty ideální, protože nemusím tahat nic těžkého) a klasické -"kelímek".



Krém je velmi příjemný na pleti, až mě to při prvním použití trochu vyděsilo (většinou se tak chovají krémy, kde se nacházejí silikony - na problematickou pleť ne zrovna ideální). Protože je velmi jemný, tak se hezky roztírá rychleji vsakuje a pleť je po něm hezky hydratovaná, zklidněná a příjemná na dotek. Zkoušela jsem krém nanést i v oblasti očí, abych zjistila, jestli je krém opravdu šetrný na citlivou pleť. Ano, rozhodně je!


Na to, že jsem od něj opravdu nic velkého neočekávala, tak mi velmi vyhovuje a musím uznat, že za tu cenu je opravdu fajn. Jediné, co mi trošku chybí, je vyšší ochranný faktor a trošku příjemnější vůně (není špatná, ale ani ne nejlepší), ale to je jen drobnost.

Zkráceně: balení je fajn, obsah je super, složení je také velmi dobré a oceňuji také český přebal. Rozhodně to byla dobrá koupě a plánuji více (než jen ze vzorků) vyzkoušet i verzi pro suchou pleť, která má už vyšší OF, příjemnější vůni a více hydratuje.


Lirene - hydratační krém pro zklidnění podráždění (drogerie DM 99,-)

Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat