čtvrtek 4. prosince 2014

Nákupy za LISTOPAD 2014

Tenhle měsíc jsem kupovala opravdu jen nutnosti a věci ve slevách, takže neočekávejte, že se tu budu rozplývat jako minulý měsíc.. bohužel :-/ . No jo no.. Vánoce. Ale i tak jsem si udělala s něčím radost. Jak se říká nejlepší na konec (teda aspoň pro mě).


Jako každý měsíc si musím nabarvit hlavu, tak ji ani tento měsíc nevynechám v nákupech. Tentokrát je to zase Palette jen z jiné řady, ale mám pocit, že se taky dost rychle vymývá jako ta minulá. Zkusím si zase koupit Garnier barvu a uvidíme jestli je teda lepší nebo ne.
Palette Permanent Natural color Creme - 390 světle měděný [ drogerie Teta ]


Jak už jsem říkala, tak jsem kupovala jen nutnosti a mezi nimi je určitě tohle lepidlo na nehty. Tentokrát jsem si ale koupila se štětečkem, jinak je stejné jako to bez štětečku a dobře s ním nehty drží. Obyčejné lepidlo ;-).
Diva & nice Lepidlo na nehty se štětečkem [ drogerie Teta ]


Už dlouho jsem chtěla zkusit nějaké sérum a tohle mě přesvědčilo, že bych si nějaké měla koupit :-D. Dostala jsem ho od Karol, protože jí nesedělo, ale pro mě bylo ideální :3. Úžasně hydratovalo, vyhlazovalo a nebylo nějak mastné nebo těžké. Naopak bylo hrozně příjemné. Kdyby nebylo tak drahé, tak si ho koupím. No třeba ho nic už neporazí a stejně budu muset, protože bylo vážně super.
Bioderma Hydrabio Sérum (15ml) 



Jelikož měla moje sestra tento měsíc narozeniny, tak byla nutnost koupit dárek. No a protože její vlasy jsou dost dlouhé a hodně špatně se jí rozčesávají, tak jsem jí koupila slavný Tangle Teezer. Tak jsem zvědavá jak u ní obstojí ;-).
Tangle Teezer Elite Panther Black [ http://www.europarfemy.cz/ ]







Přišel den, který asi přijít neměl a to je den, ve kterém Anetka navštívila výprodejový stojánek v Tetě. A nevím proč, ale vždycky odtamtud něco odnese. V ten den odnesla Essence ROAD TRIP blush & highlighter - Higway to Pretty! 01, která stála jen 50 korun, takže ji tam nemohla nechat už pro tu barvu stejně jako stíny Miss sporty Studio colour mono eyeshadow – 106 Striptease za 20 korun a tužku Rimmel Scandaleyes Eyeshadow stick - paranoid purple za 50 korun, kterou jsem tam nemohla nechat zvlášť pro tu úžasnou barvu! PS: Nechtěla se vůbec fotit a přes úžasné světlo mi mobil moc nepobral ty úžasně barevné třpytky v ní + obě fialové mám v článku (Make upu) zde.


Po dlouhé době jsem také navštívila knihkupectví v Prioru, kde jsem narazila na knížky ve výprodeji. Hodně jsem kolem téhle knížky chodila a pořád si říkala, že ji nepotřebuju, ale ke konci týdne už tam nebyla. Musela jsem si ji totiž vzít :-D. Teď si začínám číst a zatím se mi moc moc líbí. Kdo nemá rád úplně horrorové věci, tak tohle je vážně fajn knížka ;-).
Opičí tlapka - horrorové povídky [ Prior 79,- ]

Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat