čtvrtek 25. prosince 2014

Dárky, které jsem kupovala já k Vánocům 2014

Jelikož jsem chudý student, tak vám předem říkám, že dárky, které jsem koupila (vyrobila), nejsou věci které bych chtěla vyloženě dávat (myslím tím, že kdybych mohla, tak koupím něco lepšího).



Jako první tu mám tyhle křížovky pro babičku, jelikož mi každý rok říká, abych jí nic nekupovala a já každý rok nevím co jí koupit a tohle byla dobrá volba, protože jí baví luštit křížovky. Koupila jsem je asi za 100 v knihkupectví.



Sestra miluje vaření a od Romana Vaňka má už dvě knížky a strašně chtěla mít všechny :-D . No když jsem viděla, že vyšla někdy na konci podzimu tahle kuchařka, tak jsem hned věděla co jí koupit k Vánocům. Knížku jsem opět kupovala v knihkupectví, ale dá se sehnat snad kdekoliv, kde najdete knížky a stála okolo 400, což teda není málo za knížku, ale myslím, že se do takové vážně zaslouží zainvestovat.




Každý rok si kupujeme s Karol dárky jak k Vánocům, tak i k narozeninám (to mě ještě čeká) a letos jsem se rozhodla, že jí vyberu něco z wish listu. Bohužel nevím jaká je tahle Revolution Iconic 2, ale určitě najdete něco o ní v jejím článku. Teda až ji dostane :-D. Jinak jsem ji kupovala na oficiálních stránkách, ale viděla jsem ji i na lekarna.cz, kde mají o mnohem levnější poštovné.


Nikdy ale nikdy nevím, co mám dát prababičce. Jelikož nikdy nic nechce, nikdy nic nepotřebuje, tak se jí každý rok snažím něco vyrobit, aby měla aspoň trošku radost. Letos jsem teda (po dlouhé práci ve škole) vyrobila tohle - linoryt. Na poslední chvíli jsem musela měnit barvy, jelikož tam měly být barvy 3 a né dvě, takže to nevypadá tak jak jsem chtěla (upřímně je to hrozné, ale babička to vždycky ocení - aspoň že tak).


Jak nemám ráda dárky, které se kupují kvůli nutnosti, tak u druhé babičky to jinak nešlo -_-. Její odměrka je vážně v rozkladu a abych jí nedala jen tohle přihodila jsem kávu, kterou pije snad od doby, kdy ji začali vyrábět :-D.


Jak moje mamka miluje takové ty dekorační blbosti do pokojů a vlastně všude, tak jsem jí prostě potřebovala něco takového dát. Tuhle kočku dělala moje spolužačka, kterou to vážně baví a je to úžasné. Plus teda nesmí chybět káva - tahle je teda do kávovaru, protože mamka miluje Latte Machiato.

A to je všechno :-O Pro tatínka jsem dárek nekupovala, protože jsme se na něj složily se sestrou, takže to vlastně není úplně ode mě ;-).

Žádné komentáře:

Okomentovat