sobota 3. ledna 2015

Co jsem dostala pod stromeček 2014

Tak jo chtěla jsem tohle spojit i s nákupy, ale byla jsem s Karol v DMku tak toho mám trochu víc tak to dám zvlášť :-D. Jo a taky musím říct, že dárky, které jsem dostala jsou většinou věci, které potřebuji do školy, protože prostě to nemůžu dostat v průběhu roku -_- :-D. Jinak jsem dostala ještě nějaké peníze, tak šetřím na Vice 3, ale o tom někdy jindy :-).

Dárky od babičky:


Já vím, není to zajímavé, ale aspoň víte, že můj Ježíšek tu byl, jen mi nedal nic zajímavějšího :-D. No zkrátka jsem dostala konečně pedál ke keyboardu, protože na něj hraju kvůli škole a musím se doma taky učit no. Stál teda asi tisícovku, ale prostě potřebovala jsem ho - kvůli škole.





Babička mi asi chtěla udělat radost i s kosmetikou tak mi dala menší balíček, kde byl sprcháč od Fa, což mi udělalo největší radost (už nemám doma žádný sprcháč :-D), houbu na mytí, kterou jsem už jednou měla ale v jiné barvě, ale někdo mi ji vyhodil -_- a malý růžový lak, který je vážně sladký :-D.


Dárky od Karol:


První věc, kterou jsem dostala v balíčku od Karol byl tenhle vzoreček sprcháče od Sephory - borůvkový, který ona jednou měla ve spotřebovánu a mě hrozně voněl tak mi ho koupila no :-D


Jako druhá věc byla maska z H&M, kterou jsem teda nikdy nezkoušela a doma už nemám žádnou masku tak se mi vážně hodila a jsem na ni hrozně zvědavá.


Za to tuhle plátýnkovou masku od Sephory jsem nemohla odolat jí hned na Vánoce zkusit a je vážně super. Tahle byla asi rozjasňující, jelikož v ní byli třpytky (já je teda umyla - nechtěla jsem být jak Edward :-D ), ale byla vážně příjemná a potřebuju si koupit další nějakou plátýnkovou - moc se mi líbí i ten systém :3.


Poslední věcí v balíčku byla balistika z Lushe, kterou jsem už zkoušela a je vážně super. Bohužel jsem ji nestihla nějak vyfotit, protože jsem ji už rozlomila, ale bylo to veliké (fakt hodně) srdíčko, ve kterém byly růže a úžasně to vonělo po růžích. Když jsem to dala do vany, tak se to normálně rozpustilo a voda byla taková jakoby mastná ale příjemně a když jsem vylezla, tak jsem měla vláčnou pokožku (ne mastnou) a ani vana nebyla mastná. Fakt musím říct, že se mi to moc moc líbilo a asi si budu častěji kupovat takové blbůstky do vany :-D.


Dárek od druhé babičky:


No jo zase jedna nekosmetická věc a to byl dárek spíš zase jako věc do školy no. Ale je nádherná a zasloužila si i takovou fotku :-).


Dárky od ségry:


Sestra se vážně letos předala a dala mi samou kosmetiku, ale vážně mi s ní udělala radost :3. Jako první v "balíčku" :-D byla tahle micelární voda od Lorealu, kterou jsem už jednou měla a byla hodně dobrá a momentálně nemám žádnou tak se mi hodila :-).


Tohle bylo asi největší překvapení. Takovéhle řasy jsem vždycky chtěla zkusit, ale nikdy jsem se je nedonutila koupit. Navíc tyhle jsem nikde neviděla a lepidlo aspoň porovnám s mým od Essence.


Sestra ví, že si lepím nehty, takže pro mě bylo tohle super. Obojí jsme už zkoušela a musím říct, že lepidlo od she je vážně dobré, zatím lepší než to od Diva&nice. Nehty jsou v super tvaru, já je ale přesto zkrátila, bylo by to moc, ale pro toho kdo chce zkusit nebo jen na nějakou příležitost tak jsou moc fajn :-).



U těch nehtů teda ještě zůstanu a to s těmahle nádhernýma lakama od COLORAMI v odstínu 292 (první) a 53 (druhý). které jsou naprosto úžasné♥.


Barvu na vlasy jsem už nutně potřebovala, takže jsem byla ráda, když jsem ji dostala. Navíc tuhle no bože :3. Jinak o ní budu mluvit určitě ve spotřebovánu s Karol (budu teda chválit no :-D).


No tohle mě vážně dostalo ovšem :-D. Strašně dlouho jsem si chtěla koupit tuhle řasenku a strašně dlouho byla na mém wish listu a konečně ji mám. Zatím musím ale říct, že je dost mokrá ale hodně prodlužuje tak uvidíme. Určitě vím ji ukážu v akci v nějakém Make-upu ;-).


Dárek od mamky:


Posledním dárkem je kabelka, kterou jsem chtěla hlavně do školy, abych nenosila batoh ke kabátu. Je klasicky šedá, hodně veliká a blog mi ji furt načítá jako modrou -_-

Žádné komentáře:

Okomentovat