čtvrtek 8. ledna 2015

Nákupy za PROSINEC 2014

Poslední nákupy za tento rok jsou tady :-) . Myslím, že nemusím psát, že byli Vánoce a blá, blá. Prostě tady mám pár věcí, se kterými jsem si udělala radost :-) .


Začnu něčím opravdu netradičním a to je foťák. Dlouho jsem nějaký chtěla (původně zrcadlovku) a nakonec mi můj kluk vybral tenhle. Musím říct, že jsem s ním vážně spokojená. Za ty peníze je vážně super a dělá moc hezké fotky. Jen se s ním musím trošku zžít, abych z něj dostala co nejvíc ;-).

SONY Cyber-shot DSC-W830 - silver http://www.elektro-produkt.cz/ ]


Tuhle svíčku jsem si chtěla koupit už hrozně dávno a konečně byla ve slevě. No na zimu byla skvělá a prostě jsem po ní sáhla hned, když jsem jí uviděla. Jinak ji uvidíte v TAGu s Karol :-)
Kaufland - svíčka ve skle velká - Sandalwood [ Kaufland 99,- ]


Po dlouhé době jsem navštívila drogerii DM. No musela jsem si koupit tyhle broučky, které nekoupím nikde jinde než v DMku.


První byl tenhle sprcháč od Balei, který mě zaujal svou vůní a konzistencí a musím říct, že je vážně super a určitě si koupím další ;-)
Balea - sprchový gel s vůní granátového jablka 250 ml [ drogerie DM 35,- ]


Co vyšel tenhle čistič na štětce, tak jsem byla hodně zvědavá jaký budu, a že už jsem nějaký chtěla, tak jsem po tomhle sáhla hned, když jsem ho uviděla. Určitě na něj budu dělat recenzi :-)
Ebelin - čistič na štětce 100 ml [ drogerie DM 90,- ]


Všichni si chválí tvářenky od Alverde a já žádnou nemám. No musela jsem to hned napravit a to s tímhle nádherným odstínem, který bude úžasný přes celé tváře.
Alverde - pudrová tvářenka - 03 Pretty Terra [ drogerie DM 99,- ]


Protože začíná zima, vyměnila jsem krémy na akné za krém vyživující (ten víc vlevo) a jelikož měli slevu v Avonu na krém, který jsem dlouho chtěla, musela jsem si ho vzít (aspoň mám zásobu). No a po dlouhé době jsem si koupila pěnu do koupele (už jí mám teda i vypoužívanou :-D - bude ve spotřebovánu), která mi hodně připomínala zimu a já se v zimě ráda koupu. PS: Na krém plánuju určitě zase recenzi - jako vždycky ;-)
AVON - Mr. Frosty bubble bath - Spiced Apple 250 ml [ katalog Avon 49,- ]
AVON - Anew Nutri-advance - Výživný krém 50ml [ katalog Avon 190,- ]
AVON - Anew Clinical - krém na sjednocení pleti 30ml [ katalog Avon 220,- ]



Na tenhle fix od Max Factor v odstínu 03 jsem narazila úplnou náhodou, když jsme byla s kamarádkou v drogerii Teta a byl ve výprodejovém stojánku za 50 korun. Vždycky jsem chtěla něco od MF a vždycky jsem chtěla tyhle fixy zkusit a ta barva mě tak uchvátila, že jsem si ji vesele nesla k pokladně :-D. Zatím musím říct, že nahradila všechny mé rtěnky, protože je to zatím nejlepší věc co může být. Kdyby ji náhodou někdo ještě viděl tak ji určitě berte, protože je úžasná - něco jako rtěnkový lip tint s nádhernou barvou, úžasnou výdrží a hlavní plus je, že se neotiskává. Určitě se podívám po dalších takových fixkách. Jinak teda za mě jednoznačná láska!

Žádné komentáře:

Okomentovat