pátek 12. prosince 2014

Recenze: Dermacol Acne clear - GEL-KRÉM

Jak jsem už slibovala, tak tu mám konečně další recenzi na krém pro problematickou pleť z drogérky. Dlouho jsem se nutila tuhle recenzi napsat, protože jsem krém musela ve větší zimě střídat. Taky jsem se na něj strašně těšila až ho vyzkouším a lehce jsem doufala, že objevím zase něco lepšího. Bohužel Garnier Pure activ nepřekonal ani náhodou. Určitě ho ale dopoužívám a budu zkoušet další krémy, protože najít ten nejlepší, ještě k tomu v drogérce, je vážně umění.


+ balení - tuba
+ není hutný - rychle se vstřebá
+ příjemný na pleti, zmatní
+ jemnější vůně čajovníku - pro citlivější pleť
+ nedráždí pleť, lehce ji vyhladí

- nehydratuje! - koupila jsem ho hlavně kvůli tomu - na zimu, ale on je spíš na léto
- není vhodný pod make-up - drolí se
- průměrný krém na akné (nezhoršuje ani šíleně nezlepšuje)

Dermacol Acne clear - hydratační gel-krém s čajovníkem na pleť se sklonem k akné [ Rossmann 120,- ]

Žádné komentáře:

Okomentovat