sobota 6. prosince 2014

I ♥ Blue

Jak můžete u většiny make upů vidět, tak je modrá moje nejoblíbenější barva. Dneska to nebude tedy nic bláznivého, protože jsem se zase zamilovala do modré. Pro koho je to "barevnější" líčení moc, slibuju, že někdy spáchám něco neutrálního. Přece jen nosím i něco přirozeného a nositelného i na den. Taky bych ráda ukázala některé mé milované rtěnky. Tak snad se k tomu dostanu :-).







Použila jsem:
OČI
E.l.f. Báze pod oční stíny – sheer [ www.elfkosmetika.cz ]
Maybelline Color tatto 24HR – 87-Mauve Crush [ Rossmann 119,- ]
Tamanala 120 eyeshadow pallette [ http://www.ebay.com/ 355,- ]
Maybelline Colorama eyeshadow - 805 [ Rossmann - výprodejní stojan 29,- ]
Flormar Metallic eyeshadow - A001 ( 4g ) [ Flormar 49,- ]
Avon glimmerstick brights – boldest black [ zakoupeno v sadě – katalog AVON ]
Astor Big & Beautiful BOOM! volume mascara ( 12ml ) [ Rossmann - koupeno v sadě ]

PLEŤ
Dermacol Truffle Moisturizing Make-up - odstín číslo 2. (30ml) [ Rossmann 229,- ]
Maybelline Affinimat foundation – 03 light sand beige ( 30ml ) [ Rossmann 149,- ]
Catrice Camouflage cream - 010 Ivory [ Rossmann 75,- ]
E.l.f. – HD sypký pudr – corrective yellow [ www.elfkosmetika.cz ]
NYX Blush – Taupe [ www.kosmetika-usa.cz ]

OBOČÍ
Alverde Augen-Brauengel - 01 blond ( 6ml ) [ drogerie DM 79,- ]
Essence eyebrow designer – 04 Blonde (1g) [ Rossmann 45,- ]

RTY
Na rty jsem použila hnědo-růžový lesk, bohužel nevím jak se jmenuje (není na něm jméno)


Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat