sobota 22. listopadu 2014

Ham Ham TAG

Dneska jsem si připravila TAG, který jsem viděla u Petralovelyhair a strašně se mi líbil :-). Nebudu se nějak rozkecávat (není to nutné :-D) a jdu na to.


1)Máš raději snídani, oběd nebo večeři?
Na sto procent snídani! Dřív jsem nesnídala, ale asi od svých 13 snídám a musím mít aspoň kuličky s mlékem. Jinak miluju na snídani cokoliv s vajíčky a sýrem nebo něco sladkého :3 (ovesnou kaši, buchtu, kakao♥)



2) Kolikrát denně jíš?
Jak kdy, většinou tak 5x.

3) nejoblíbenější jídlo
Jídlo jako pokrm určitě koprová od babičky s domácím knedlíkem a divočákem (nikde jinde koprovou nejím). Jinak miluju sýry.. VŠECHNY! 



4) nejméně oblíbené jídlo
Spíš jídlo, které vůbec nejím. Určitě dušená mrkev (už jen to že z ní zvracím) a vnitřnosti.. VEŠKERÉ -_- a pak taky houby nebo žampióny.

5) Bylo ti někdy po nějakém jídle špatně?
Jo, po té dušené mrkvi.



6) nejoblíbenější sladkost
Já, jakožto milovník sladkých věcí, si opravdu nemůžu vybrat jednu, ale myslím, že čokoláda (višňová Milka) je moje nej.



7) oblíbená příchuť zmrzliny
Dlouho jsem měla ráda Citron nebo broskev, ale po tom, co Karol dělala o prázdninách u zmrzliny, jsem si zamilovala skořicovou a tutti frutti.



8) maso - nejoblíbenější způsob přípravy
Miluju kuřecí nejlépe v nějakém moc dobrém salátu a nebo ryby (tatínek je rybář tak ještě aby ne :-D) nejlépe na grilu nebo jako karbanátek (u nás je dělá jen babička).



9) nejoblíbenější teplý nápoj
Jednoznačně káva (Vídeňská) a nebo zelený čaj.





10) nejoblíbenější ovoce a zelenina
Já miluju ovoce a jediné ovoce, které moc nemusím ale sním je liči, jinak miluju granátové jablko a jahody. Jako zelenina je nejoblíbenější okurek (kyselý i salátovka) mrkev (nejradši mám ráda mrkev s jablkem) a dýni.





11) Držíš dietu?
NE! Já s mou postavou fakt ani nemusím. Navíc jím to, na co mám zrovna chuť a je mi jedno jak moc tučné nebo nezdravé to je. Jsem prostě hrozná.



12) Máš nějaký zvláštní jídelní zvyk?
Vím, že bych to neměla dělat, ale vždycky vyjídám to nejlepší a pak jím až ten zbytek :-D. Jinak asi nic.

13) Jíte doma společně?
Jelikož bydlím s rodiči tak ano, ale když je mamka v práci do 12h, tak jíme než přijde.

14) nejoblíbenější jídlo od babičky a mamky
Moje mamka moc vařit neumí - proto asi neumím vařit ani já moc dobře, ale moje babička (od taťky) dělá tu dokonalou koprovou nebo rajskou (babička vaří a peče celkově nejlíp) a pak od druhé babičky (od mamky) dělá nejlepší vepřové se zelím a knedlíky (od mala nazývané sestrou "rypáčky" :-D)



15) nejoblíbenější mezinárodní kuchyně
Jelikož miluju sýry těstoviny atd. tak asi Italská ale mám ráda i řeckou a miluju sushi.



16) Co bys nikdy neochutnal?
Ústřice. Přijde mi to nechutná jíst živočicha, který žije a ještě je tak slizký a.. no fuj!



17) Nejexotičtější věc, kterou jsi ochutnal?
Nepočítám exotické ovoce. Ale jinak asi krevety a jednou jsem zkusila chobotničku a to jen kousek, ale moc mi to nechutnalo. 



18) Máš rád českou kuchyni? Co nejvíce?
Kdo by neměl rád řízek :-D, ale jinak od té babičky knedlík, zelí a vepřové - klasika.



19) Vaříš často a rád? Co je tvůj "majstrštyk"?
Já moc nevařím spíš vůbec, jelikož jsem doma jen o víkendu a to vaří mamka nebo její přítel (no moc se tomu nedá říkat vaření) a mamka mě k tomu ani nějak nepustí takže vlastně nic a jediné co jsem tak asi zvládla těžšího byla myslím rajská u babičky (samozřejmě s dohledem, protože jsem to dělala poprvé).

20) Kdybys po zbytek života mohl jíst jen jednu věc, co by to bylo?
Chtěla bych říct sýr, ale vím, že bych se ho přejedla, proto říkám chleba, který nejím tak často, ale když už tak z toho se nikdy nepřejím ;-).





Žádné komentáře:

Okomentovat