sobota 15. listopadu 2014

Hey Paparazzi! Striptease!

Jak už jsem napsala v názvu, dneska bude hlavní hvězda Paparedzzi a Striptease. Už dlouho jsem nepoužila pigmenty od Essence a když jsem si koupila stín od Miss sporty, řekla jsem si, že by spolu vypadali celkem dobře. Ano jsem zvláštní, ale ráda dávám takové barvy k sobě.





Použila jsem:
OČI
E.l.f. Báze pod oční stíny – sheer [ www.elfkosmetika.cz ]
Essence pigments - 13 paparedzzi [ Rossmann 10,- ]
Miss sporty Studio colour mono eyeshadow – 106 Striptease [ drogerie Teta 20,- ]
Tamanala 120 eyeshadow pallette [ http://www.ebay.com/ 355,- ]
Rimmel Scandaleyes eyeshadow stick - 006 paranoid purple [ drogerie Teta 50,- ]
LOREAL Super Liner Silkissime – 01 Seductive black – od Karol 100,-
Avon Color trend liquid eyeliner - zebra black [ katalog Avon 69,- ]
Maybelline Great lash - blackest black ( 12,7 ml ) [ Rossmann 50,- ]

PLEŤ
Avon ideal flawless CC - Nude ( 30ml ) [ katalog Avon 99,- ]
Dermacol Truffle Moisturizing Make-up - odstín číslo 2. (30ml) [ Rossmann 229,- ]
Catrice Camouflage cream - 010 Ivory [ Rossmann 75,- ] 
Rimmel Stay matte – 003 peach glow ( 14g ) [ Rossmann - koupeno v sadě ]
Essence ROAD TRIP blush & highlighter - 01 Highway to pretty! [ drogerie Teta 50,- ]

OBOČÍ
NYX Blush – Taupe [ www.kosmetika-usa.cz ]

RTY
Avon Colortrend lipstick – Rose kisses [ katalog Avon 59,- ]

Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat