sobota 1. listopadu 2014

Make up for Lucy

Minulý týden jsem psala, že se můžete těšit na ještě jeden make up, ve kterém nebudu já ale někdo jiný. Ten někdo je Lucka, která se moc nemaluje. Navíc má hodně citlivou pokožku s ekzémem, takže to pro mě byla opravdová challenge, jelikož moje pleť je úplně jiná. Velký problém byl taky namalovat Lucku tak, aby nevypadala hrozně, jelikož má malé oči, zapadlá víčka a krátké řídké řasy, což nebylo moc lehké. Stíny si Lucka vybírala sama.

PS: Nedávala jsem tolik stínů na víčka, ale na fotkách to tak vypadá.





Použila jsem:
OČI
Maybelline Color tatto 24HR - 50-Eternal Silver [ Rossmann 119,- ]
Flormar Metallic eyeshadow - A001 ( 4g ) [ Flormar 49,- ]
Tamanala 120 eyeshadow pallette [ http://www.ebay.com/ 355,- ]
AVON super SHOCK – black ( 10ml ) [ zakoupeno v sadě – katalog AVON ]

OBLIČEJ
Rimmel Fix&Perfect PRO primer - 002 ( 30ml ) [ Rossmann 129,- ]
Avon ideal flawless CC - Nude ( 30ml ) [ katalog Avon 99,- ]
Dermacol Truffle Moisturizing Make-up - odstín číslo 2. (30ml) [ Rossmann 229,- ]
Technic Vintage Blush - Rose [ Dárek od Karol ]


OBOČÍ
Tamanala 120 eyeshadow pallette [ http://www.ebay.com/ 355,- ]

RTY
Essence lipliner - 06 Satin Mauve [ Rossmann 30,- ]

Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat