čtvrtek 13. listopadu 2014

Nákupy za ŘÍJEN 2014

Přijde mi, že tenhle měsíc se strašně táhl, ale stihla jsem toho za tento měsíc asi nejvíc :-D. Taky bych mohla říct, že tento měsíc jsou nákupy z wish listů. Omluvte tedy prosím mé chování, budu se tu vážně nad většinou rozplývat :-D


Začnu ale něčím, co jsem spíš potřebovala, ale nakonec mě to velmi příjemně překvapilo a to je Avon Naturals - šampón pro barvené vlasy s granátovým jablkem a heřmánkovým olejem [Avon katalog 59,-] Avon Naturals - maska na barvené vlasy s granátovým jablkem a heřmánkovým olejem [Avon katalog 59,-]. Tyhle dvě věcičky na vlasy si teď opravdu užívám. Úplně úžasně a dlouho mi po nich voní vlasy, jsou hebké a lesklé.


Kdo sleduje Karol na Youtube tak už určitě ví, že jsme si konečně objednaly z elfu a z kosmetika-usa a já si tak konečně mohla objednat věci z mého wish listu. Jako první, co jsem chtěla zkusit, byla tahle báze, kterou jsem viděla u hodně blogerek a všechny říkaly to samé - na to jak je levná je moc dobrá. Tak já se tedy taky přidávám, protože je vážně dobrá. Nevyhladí tedy víčka jako moje báze od Dermacolu, ale za ty peníze je vážně super.
e.l.f. Eyelid Primer - sheer [ http://www.elfkosmetika.cz/ ]


Tohohle rozjasňujícího trpaslíka jsem viděla už dávno u LuxyLady a strašně si ho chválila. Musím říct, že je přesně takový jak ho popsala a jak jsem si ho představovala. Je super! Přirozený lesk, nic přehnaného a jako bonus ta limetková vůně :-D
e.l.f. All Over Color Stick - spotlight http://www.elfkosmetika.cz/ ]


Vím, že e.l.f. dělá štětce a byla jsem strašně zvědavá, jak jsou na tom s kvalitou, jelikož nestojí moc. Už dlouho jsem si chtěla koupit stipple brush na make up, ale nikdy jsem se k tomu nedostala. Teď jsem konečně měla příležitost si ho koupit. Navíc jsem neměla doma nějaký menší štětec na make up, takže jsem sáhla po téhle verzi. Udělal mi opravdu radost! Je jako o něco lepší štětec z drogérky a používám ho teď častěji než svého miláčka od Hakura (H50). Určitě si pořídím ještě nějaký, až zase budu objednávat z elfu.
e.l.f. Small stipple brush http://www.elfkosmetika.cz/ ]


Na tenhle sypký pudr jsem si dělala zálusk už od doby co jsem ho viděla u jedné Američanky na videu ( asi 3 roky :-D ) a strašně mě zaujala ta barva. Ano je opravdu žlutý! Vybrala jsem si ho, jelikož mám žlutý podtón pleti a sedí mi naprosto skvěle a nemusím řešit, jestli je na mě tmavý nebo světlý. Jako největší plus pro mě je, že opravdu vydrží na pleti. S většinou pudrů jsem měla problém toho, že na pleti jen seděli a po 2-3 hodinách zmizely. U tohohle pudru se mi to neděje a jsem strašně ráda. že ho mám. Je to teď můj největší miláček a používám ho vždy, když se maluji.
e.l.f. High Definition powder - corrective yellow http://www.elfkosmetika.cz/ ]


Už kdysi dávno, když jsme s Karol objednávali z krasotika.sk jsem si tohohle miláčka chtěla objednat. Jenže byl vyprodaný a já si místo něj vzala svou milovanou Mochu od NYXu. Protože jsem se ale do téhle tvářenky/konturovacího pudru zamilovala tak moc, věděla jsem, že na ni taky někdy dojde a prostě bude moje. Konečně! Karol mi napsala, že bude objednávat z http://www.kosmetika-usa.cz/ a já si ho konečně mohla vzít. Teď je můj a používám ho vážně často. Kvalitou je stejný jako Mocha, takže ho vážně miluju.
PS: Vsadíme se, že nezůstanu jen u dvou? :-D
NYX Powder Blush - Taupe [ http://www.kosmetika-usa.cz/ ]


S AVON Clearskin - pleťová voda na černé tečky [Avon katalog 49,-] mám už zkušenosti a tahle modrá čistící voda je z těch tří vážně nejlepší (zkoušela jsem všechny). Není teda moc na černé tečky, ale na akné je opravdu skvělá. Dokonale vyčistí a vysuší, takže pozor - nutnost hydratačního krému.
Wellaflex Heat Creations - krém na narovnání vlasů [Albert 24,-] jsem ještě nikdy nikde neviděla, ale asi to bude tím, že jsem se na takové věci nikdy moc nedívala. No jak je u mě zvykem prolézat u nás Albert ve slevách, tak jsem našla tenhle krém (fakt voní jako krém po opalovaní) a hrozně mě lákalo to zkusit, zvlášť když stál jen 24,- a normálně v Tetě jsem ho viděla za 99,- :-D. Zatím musím říct, že se mi vážně líbí, ale určitě budu psát recenzi po delší době používání ;-).


Tohohle miláčka jsem chtěla od doby co jsem si koupila jeho červenou ségru (Red Embrace). Je stejně úžasný a pro mě dokonalý jako Red embrace a jako bonus ta kokosová vůně (na rtech ale není cítit).
AVON Perfect kiss – Berry Smooch [ katalog Avon 99,- ]


Ano mám málo rtěnek :-D. Tuhle rtěnku už taky mám, ale v odstínu Coral you letter, kterou mám hodně ráda v létě a je to moje jediná rtěnka, kterou nosím s leskem. Tentokrát jsem však sáhla po nějaké univerzální a aniž bych to věděla tak tahle má přesně barvu mích rtů možná trošku růžovější, ale jinak je úplně nenápadná a vypadá vážně skvěle. Určitě se můžete někdy těšit na veliký článek o mých rtěnkách.
Avon Colortrend lipstick – Rose kisses [ katalog Avon 59,- ]



Další krém na akné, který jsem chtěla vyzkoušet vyškrtnutý ze seznamu. Zatím se mi moc líbí ale jako vždycky budu dělat recenzi ;-).
Dermacol Acne Clear - gel-krém na akné [ Rosmann 130,- ]

Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat