neděle 3. července 2016

Recenze: Pantene - aqua light - sada na vlasy

Zdravím u nového článku, tentokrát na přípravky na vlasy. Tuto sadu jsem dostala od sestry na Vánoce, protože jsem ji chtěla dlouho dobu vyzkoušet, jelikož o ní všichni básnili, jak je super. Já nebudu žádná výjimka a přidám se, protože i mě tato sada opravdu sedla a zatím mi přijde jako nejlepší z drogerie, kterou jsem vyzkoušela.


Celá sada se mi líbí jak vůní produktů tak i baleními. Myslím, že už ve videu jsem říkala, že mi tato značka připadá tak trochu luxusní a ta vůně tomu ještě přidává. Je super, že šampon i kondicionér najdete jak v menším tak i velkém balení, takže pokud vám sedí stejně jako mně, můžete v klidu sáhnout po velkém balení.



Šampon:
- konzistence je hutnější, čirý
- hezky pění, takže ho stačí málo
- vlasy jsou po něm hezky čisté, až vrzavě čisté
- nevysušuje pokožku hlavy, ale nedělá ji ani mastnou
- vlasy jsou hezky nadýchané, svěží
- po 3 dnu už potřebují umýt, ale když vlasy zapletete, vydrží i 4-5
- vůně vydrží ve vlasech 2 dny



Kondicionér:
- jako hutnější krém
- stačí ho trošku, protože se ve vlasech jakoby "rozteče", takže obalí každý vlas
- vlasy jsou po něm hezky jemné, ale nejsou mastné, nijak vlasy nezatěžuje, dobře se po něm rozčesávají, hydratuje



Péče ve spreji:
- velmi jemný rozptyl spreje
- dá se použít i na suché vlasy, ale nijak je nezmastí
- vlasy jsou po něm jako po balzámu (i na suchých vlasech to tak je)
- dobře se rozčesávají vlasy po použití

Pantene - Aqua light - šampon na jemné vlasy se sklonem mastit se (dárek)
Pantene - Aqua light - balzám na jemné vlasy se sklonem mastit se (dárek)
Pantene - Aqua light - vyživující sprej na vlasy (dárek)

Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat