neděle 17. července 2016

Electric Blue Lines

Zdravím u dnešního makeupu. Kdo mě sleduje už delší dobu tak ví, že miluju modrou barvu, takže když vyšly nové modré linky od Dermacolu, musela jsem je mít. Bohužel mě dost zklamaly a nejsou vůbec dobré, takže líčení berte jen jako inspiraci než to, co si máte pořídit.






Použila jsem:
OČI
Dermacol – Colour Eyeliner – Electric Blue (Rosmann 104,-)
Avon Colortrend – tužka na oči – Blue Bling (dárek)
Maybelline Color tatto 24HR – 87-Mauve Crush (Rossmann 119,-)
Maybelline – The Colossal Volum‘ Express mascara smoky eyes – smoky black

PLEŤ
Avon ideal flawless CC - Nude (katalog Avon 99,-)
Avon calming effects liquid concealer - fair (katalog Avon 59,-)
Avon Colortrend Pressed powder - translucent (katalog Avon 89,-)
Sleek – Face Form – Contouring and Blush Palette – Fair - tvářenka (dárek)

OBOČÍ
UMA Eyebrow pencil – grey (drogerie Teta 40,-)

RTY
AVON Shine attract lipstick – guava (katalog Avon 119,-)


Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat