neděle 3. července 2016

Dangerous eye

Znáte ten pocit, když něco jen tak zkusíte a vypadá to tak zvláštně, že si řeknete: "Hmm, ven si to stejně nevezmu, tak druhé oko dělat nebudu, ale zase to vypadá fakt dobře." Tak tohle mám teď nějak často a jeden kousek bych chtěla zveřejnit, protože se mi fakt líbí, a jako inspirace myslím, že je super. Zkuste taky experimentovat :)


Použila jsem:
E.l.f. Báze pod oční stíny – sheer (www.elfkosmetika.cz 39,-)
Tamanala 120 eyeshadow pallette (http://www.ebay.com/ 355,-)
Avon transparentní tekuté linky – clear (katalog Avon 49,-)
Dermacol - Bambi Black - linky ve fixu (75,-)
Řasy (bez názvu)
Maybelline – The Colossal Volum‘ Express mascara smoky eyes – smoky black


Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat