neděle 22. května 2016

Metallic show

Zdravím po dlouhé době u článku s líčením. Dnes je to s paletkou od značky E-style, kterou jsem dostala od Karol k Vánocům. Paletka obsahuje studené barvy, které já osobně preferuji a nejradši nosím. Na toto líčení jsem vybrala hlavně první světle modrý stín, středně fialový a tmavě fialový stín. Tyhle barvy se mi neskutečně líbí, a jestli máte paletku doma, tak mi dáte určitě za pravdu, že je opravdu krásná a na tu cenu velmi kvalitní.






Použila jsem:
OČI
Maybelline Color tatto 24HR – 87-Mauve Crush (Rossmann 119,-)
Rimmel Scandaleyes eyeshadow stick - 006 paranoid purple (drogerie Teta 50,-)
E-style - Perfect harmony palette - 05 metallic show (dárek)
Dermacol - Devilash mascara - black (Rosmann 174,-)

PLEŤ
Maybelline Affinimat foundation – 03 light sand beige (Rossmann 149,-)
Catrice Camouflage cream - 010 Ivory (Rossmann 75,-) 
Dermacol - Kompaktní pudr - odstín číslo 1. (Rosmann 62,-)
The Balm - Frat boy blush (https://www.pinkpanda.cz/)
e.l.f. All Over Color Stick - spotlight (http://www.elfkosmetika.cz/) /použitý i ve vnitřních koutcích/

OBOČÍ
Catrice - Eye brow stylist - 020 Date with Ash-ton (Rosmann 70,-)
Essence - Make me brow - eyebrow gel mascara - 01 blondy brows (drogerie DM 75,-)

RTY
UMA - matt lipgloss - vanilla flash (drogerie Teta 60,-)


Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat