čtvrtek 16. října 2014

Recenze: Garnier Pure Acvit - péče na akné

Už jednou jsem psala ve své recenzi krému na akné zde, že jsem na lovu toho nejlepšího krému. Jelikož se mi pleť zlepšila po návštěvě kosmetičky, nepotřebuji už tolik péče. I přes to si ale kupuji krémy na akné. Tento krém jsem už zmiňovala v Nákupech za SRPEN a musela jsem na něj udělat recenzi, protože mě opravdu příjemně překvapil. Myslím, že vlastnosti tohoto krému se hodně blíží k vrcholu dokonalosti. Avšak doufám, že objevím ještě lepší krém. :-)
(Omlouvám se, že o něm píšu, že je to krém, i když je to péče)

++ hezky hydratuje
+ super balení - s pumpičkou (kdo zná make-up od Miss sporty tak má stejnou)
+ hustší, něco mezi krémem a gelem
+ vhodný pod make-up
+ vyhladí pleť a nezanechává ji mastnou (lehce zmatní)
+ nedráždí pleť
+ zmírňuje viditelnost akné a při pravidelném používání zabraňuje jeho rozšíření
+ - Lehce chladí (v zimě je to nevýhoda ale v létě je to úžasné)
- nemá SPF (ale to po něm ani nějak nepožaduji)
- někomu by mohla vadit zvláštní vůně, není úplně vhodný pro citlivou pleť


Garnier Pure Activ - péče proti akné [ Rossmann 99,- ]

Žádné komentáře:

Okomentovat