sobota 11. října 2014

Candy Shock

Já vím už jsem s tou paletkou otravná a to jsem nepoužila ještě všechny stíny :-D . Tak jo dneska to bude předposlední líčení s ní ať pak máme taky nějakou změnu :-D






Použila jsem:
OČI
Dermacol Eyeshadow base ( 7,5ml ) [ Rossmann 99,- ]
Tamanala 120 eyeshadow pallette [ http://www.ebay.com/ 355,- ]
Avon glimmerstick brights – boldest black [ zakoupeno v sadě – katalog AVON ]
Astor Big & Beautiful BOOM! volume mascara ( 12ml ) [ Rossmann - koupeno v sadě ]

OBLIČEJ
Dermacol Truffle Moisturizing Make-up - odstín číslo 2. (30ml) [ Rossmann 229,- ]
Catrice Camouflage cream - 010 Ivory [ Rossmann 75,- ]
Synergen Coverstick Antibakteriell - natural 04 [ Rossmann 59,- ]
Rimmel Stay matte – 003 peach glow ( 14g ) [ Rossmann - koupeno v sadě ]
Essence silky touch blush – 10 adorable ( 5g ) [ Rossmann 65,- ]

OBOČÍ
Tamanala 120 eyeshadow pallette [ http://www.ebay.com/ 355,- ]
Alverde Augen-Brauengel - 01 blond ( 6ml ) [ drogerie DM 79,- ]

Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat