sobota 18. října 2014

Make up for Brother / Best Friend

Teď asi nebudete chápat proč make up pro bráchu, když je to holka :-D . Teď je to však nepodstatné ;-) . Po dlouhé době jsem směla namalovat svou nejlepší kamarádku, protože jí začalo období tanečních. Jelikož do tanečních nechodím, mohla jsem si tak vyhrát na někom jiném :-D . Slíbila jsem, že už sem nebudu dávat líčení s Tamanala paletkou, ale bráchovi se strašně líbila matná modrozelená, která se jí hodila dokonale k šatům, takže bohužel ještě dnes s ní budu otravovat :-D . Jinak se předem omlouvám za bráchovi škraně, ale zrovna jedla když jsem ji fotila :-D

PS: Příští týden se tu objeví další jiný obličej než můj a to bude moje druhá kamarádka, kterou jsem líčila do tanečních ;-)





Použila jsem:
OČI
Dermacol Eyeshadow base ( 7,5ml ) [ Rossmann 99,- ]
Tamanala 120 eyeshadow pallette [ http://www.ebay.com/ 355,- ]
Avon LUXE eyeshadow - glamorous roses ( 9g ) [ katalog Avon 199,- ]
Avon glimmerstick brights – boldest black [ zakoupeno v sadě – katalog AVON ]
Maybelline Great lash - blackest black ( 12,7 ml ) [ Rossmann 50,- ]

OBLIČEJ
Rimmel Fix&Perfect PRO primer - 002 ( 30ml ) [ Rossmann 129,- ]
Dermacol Truffle Moisturizing Make-up - odstín číslo 2. (30ml) [ Rossmann 229,- ]
Rimmel Stay matte – 003 peach glow ( 14g ) [ Rossmann - koupeno v sadě ]
AVON ideal luminous – peach ( 6g ) [ katalog Avon 129,- ]
Essence quattro eyeshadow - 05 to die for ( 5g ) [ Rossmann 69,- ] - béžový stín na rozjasnění

OBOČÍ
Tamanala 120 eyeshadow pallette [ http://www.ebay.com/ 355,- ]


Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat