neděle 19. února 2017

Rich Bitch

Zdravím u dnešního dalšího barevnějšího líčení. Dlouhou dobu jsem neměla na očích zlatou, a přemýšlela jsem, proč ji vůbec nenosím. Má odpověď se objevila hned, když jsem začala zlatou nanášet na víčko - krémový stín jsem musela nanášet jako máslo (hrudky a těžko z něj uděláte jednolitou hezkou plochu). No je jasné, že stíny nejsou tak super jako ostatní odstíny a asi budu muset pořídit lepší.





Použila jsem:
OČI
Catrice – Prime and Fine – eyeshadow base – 010 (Rosmann 100,-)
BHcosmetics - paleta očních stínů - Eyes on the '60s (http://www.parfums.cz/)
Maybelline Color tatto 24HR - 05-Eternal gold (Rossmann 119,-)
Maybelline Colorama eyeshadow - 805 (Rossmann - výprodejní stojan 29,-)
Dermacol – Precise Black – linky ve fixu (Rosmann 69,-)
Rimmel – Exaggerate waterproof eye definer – 262 Blackest Black (drogerie DM)
Dermacol - Devilash mascara - black (Rosmann 174,-)

PLEŤ
Rimmel Fix&Perfect PRO primer - 002 (Rossmann 129,-)
Bourjois – 123 PERFECT make-up – N°51 Light Vanilla (Parfumerie Fann 359,-)
Catrice Camouflage cream - 010 Ivory (Rossmann 75,-)
Dermacol – Kompaktní pudr – 1 (Rosmann 62,-)
NYX Blush – Taupe (www.kosmetika-usa.cz 149,-)
The Balm – Mary-Lou Manizer (http://www.parfums.cz/ 499,-)

OBOČÍ
Catrice – longlasting brow definer – 020 flASHy Brows (Rosmann 93,-)

Essence - Make me brow - eyebrow gel mascara - 01 blondy brows (drogerie DM 75,-)

RTY
Avon - Ultra Colour - Latte (vzoreček)


Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat