pátek 6. února 2015

Hnědá fialová?

Po dlouhé době zase make-up. Omlouvám se, ale byla jsem nemocná a nebyla ani nálada a teď po dlouhé době byla i příležitost tak jsem si řekla, že to i nafotím no ovšem ještě jsem se neskamarádila s novým foťákem a večer ty fotky nejsou nic moc tak snad půjde aspoň něco vidět :-)







Použila jsem:
OČI
Maybelline Color tatto 24HR – 35-On and on Bronze [ Rossmann 119,- ]
Rimmel Scandaleyes eyeshadow stick - 006 paranoid purple [ drogerie Teta 50,- ]
Miss sporty Studio colour mono eyeshadow – 106 Striptease [ drogerie Teta 20,- ]
Avon LUXE eyeshadow - glamorous roses ( 9g ) [ katalog Avon 199,- ]
Avon glimmerstick brights – boldest black [ zakoupeno v sadě – katalog AVON ]
řasy jsou umělé (značku si nepamatuju - nemám už krabičku)
Maybelline Great lash - blackest black ( 12,7 ml ) [ Rossmann 50,- ]


OBOČÍ
Tamanala 120 eyeshadow pallette [ http://www.ebay.com/ 355,- ]
Alverde Augen-Brauengel - 01 blond ( 6ml ) [ drogerie DM 79,- ]


Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat