pondělí 14. září 2015

Recenze: Yves Rocher - Pure system - péče proti nedokonalostem pleti

Už jsem u konce v používání tohoto krému, takže je akorát čas na jeho recenzi.
Na tenhle krém od Yves Rocher jsem byla velmi zvědavá, jelikož mi nepřišel ničím výjimečný, byl celkem levný a navíc jsem na něj nikde neviděla recenzi a vlastně jsem ho úplně poprvé viděla až v obchodě.


Co se týče balení, tak je velmi jednoduché a celkem obyčejné, ale na nanášení je super. Vždy krém dávám přímo z tuby na pleť (jako indián) a konečky prstů rozetřu - nepřenáším tak bakterie a celkově mi to tak vyhovuje. Krém je jemný, lehký a na pleti velmi příjemný. Vůně mi je příjemná, ale věřím, že všem asi vyhovovat nebude, ale počítám s tím, že většina lidí s extrémně citlivou pletí moc problémy s akné nemá, takže bude krém asi pro každého.



Neříkám, že vše co je bez parabenů a všeho možného je nejlepší, ale tenhle krém je u mě vážně nejlepší. Nevím, zda za to opravdu může složení, ale krém mi opravdu pomáhá a je vážně super. Pleť je po něm matná, hydratovaná, sjednocená, pupínky hezky stáhne přes noc a hlavně se nevrací znovu nebo se nedělají další. Bohužel vám neřeknu jestli je nebo není vhodný pod makeup, protože se mi po něm pleť zlepšila, takže jsem makeup nemusela používat (max. sem tam korektor).
Za mě tedy jednoznačně nejlepší krém, který jsem kdy vyzkoušela a určitě ho zkuste, zvlášť když stojí tolik, kolik stojí a upřímně, i kdyby stál víc tak bych si ho koupila. :-)

Yves Rocher - Pure system - Péče proti nedokonalostem pleti (Šantovka - Yves Rocher 105,-)

Obchody a ceny v závorkách jsou uvedeny podle toho, kde jsem věc koupila já a kolik stála v té době, kdy jsem ji kupovala. Pokud v závorce není cena uvedena, byl to dárek nebo si cenu už nepamatuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat